פורום חשבונאות בקלות צפיה בהודעה: זה שווה את זה
לוגו
31/12/18 23:11
zelig rotstain:

שלום שמי זליג והנני מתגורר בחו"ל 

ברצוני לספר לכם מעט שבמעט על המכללה שבאתרה אתם נמצאים ברגע זה,

אני הלכתי ללמוד מקצוע זה של הנהלת חשבונות, כי חשבון זה מקצוע שמאז ומעולם עניין אותי, זה מקצוע שלא נותן לראש שלך לנוח, משום שלא דומה חשבון אחד לשני, בכל אחד יש לו את הנתונים שלו ואת התחשיבים שלו, ולכן בדרך כלל זה מקצוע שמתאים לאנשים אינטלגנטים.

אני כמו שהזכרתי מאד מעניין אותי התחום (לא מזכיר את ענין האיטלגנציה.....) ולכן חיפשתי להתחיל בלימודים הללו, אבל מה הנקודה אני עובד 12-13 שעות ביום ולכן לא הצלחתי להגיע ללמוד את התחום.

מה עושים ??? ביררתי אצל חברים ושמעתי שקיימת אפשרות ללמוד דרך האינטרנט, אוקיי, יום אחד אזרתי אומץ והלכתי ללמוד במכללה דרך האינטרנט, ולאחר שנה כשבצעתי את הבחינה קיבלתי ציון מאד נמוך וזה מאד הוציא לי את החשק להמשיך בלימודים דרך האינטרנט, וכמו שהזכרנו ללכת בפועל למכללה לא היה שייך בגלל שעות העבודה המרובות.

נו מה עושים ??? אהההההה...... מה עושים ???

אהה התשובה לא נמצאה ........

עד ש..... האור הפציע

שמעתי מקרוב משפחה על אדם בשם צביקה הולנדר שיש לו מכללה בשם חשבונאות בקלות, שאפשר ללמוד אצלו הנהלת חשבונות דרך האינטרנט בצורה הכי קלה ופשוטה שאפשר, כשמו כן הוא חשבונאות בקלות.

נו באמת אמרתי לעצמי, כבר נכוותה בלימוד דרך האינטרנט, למה לך לנסות שוב ללמוד דרך האינטרנט ???  לא חבל על הכסף ??? זה לא מעט !!!

ואז החלטתי טוב אין לי ברירה אנחנו חייבים לבדוק את זה, לכאורה זה המוצא האחרון .

 

אבל אז גיליתי שלא, זה לא המוצא האחרון, זה לא ברירת מחדל, זה לא להכוות שוב בלימוד דרך האינטרנט, זה לא שוב לקבל ציונים נמוכים 

זה להינות, כן זה להינות כפשוטו, זוהי דרך לימוד חוויתית, זה לימוד שאין סיכוי שתצא לא ברור (גם אם מאד מאד תרצה....) זה פשוט כל סוף שיעור לחכות לתחילת השיעור הבא בכליון עיניים.

 

טוב למה להכביר במילים ???

פשוט רק צריך לדבר עם כל ( כן כל ) אחד ואחד ממאות התלמידים המרוצים עד כה ולשמוע ממנו התרשמות, שהדבר הראשון שתלך לעשות אחרי השיחה, זה לחייג במהירות האפשרית לצביקה, ולהירשם לקבוצה הראשונה שהולכת ונתפסת עד אפס במקום (בתקווה שעוד נשאר שם מקום....).

 

עד כאן להשתמע 

   

     

             



תגובות (1):

  • zvi hol: 01/01/19 17:57

    זליג  איזה מכתב הפתעה!!!

    תודה לך זליג מבלגיה  מקורס 5

    הופתעתי ממכתב ההמלצה היפה שכתבת ומאחל לך שתמשיך להנות ולהצליח בקורס 1+2 און ליין


You must be logged in to post.