חשבונאות בקלות - הנהלת חשבונות לימוד עצמי חינם | האם אפשר ללמוד הנהלת חשבונות לבד | אתר חשבונאות
לוגו

איפה הכי כדאי ללמוד הנהלת חשבונות?

אם אתם חושבים על לימודי הנהלת חשבונות, זוהי בהחלט החלטה נבונה. לימודי הנהלת חשבונות פותחים בפניכם הרבה דלתות ומאפשרים לכם להיכנס בקלות לשוק העבודה. השאלה איפה הכי כדאי ללמוד הנהלת חשבונות היא מאוד אישית ותלויה בכל אחד. נכון שאם יש המלצה על מוסד הלימודים זה בהחלט מעודד אך מומלץ לעשות את השיקולים הבאים:


לוח הזמנים - כל מוסד לימוד מציג תכנית לימודים משלו. משך הקורס יכול להיות שונה בהתאם לאינטנסיביות שלו. הרי ברור לכם שקורס המתקיים עם שני מפגשים שבועיים יימשך הרבה יותר מקורס המתקיים באופן יום יומי. אמנם כולם רוצים לסיים את הקורס מהר אך כאשר אנשים צריכים לנווט בין משפחה, לימודים ועבודה לכל אחד יש את השיקולים שלו ולא כל אחד יכול להיכנס למסגרת לימודים אינטנסיבית. גם את שעות הלימוד יש לקחת בחשבון, האם אלו לימודי ערב או לימודי יום. אין שום ספק שהשאלה איפה הכי כדאי ללמוד הנהלת חשבונות היא שאלה מאוד אינדיבידואלית.

מיקום מוסד הלימודים - למזלנו הרב ישנם הרבה מאוד מוסדות לימודים בכל רחבי הארץ. מן הסתם תעדיפו מוסד לימודים הקרוב לאזור המגורים או קרוב למקום העבודה שלכם. כך תחסכו לעצמכם הרבה זמן ולא תבלו שעות בנסיעות הלוך חזור.

רמת הלימודים - רמת לימודים גבוהה היא בהחלט חשובה. כאשר מוסד הלימודים מכין אתכם היטב תוכלו לעבור את הבחינה בקלות. אך בשונה מלימודים אקדמאים פחות מרגישים את נושא היוקרה של מוסדות הלימוד. בסופו של דבר כולם ניגשים לאותה הבחינה מטעם משרד התעשייה והמסחר ולכן כולם לומדים חומר זהה.

האם אפשר ללמוד הנהלת חשבונות לבד?

אנשים רבים שואלים אותנו האם אפשר ללמוד הנהלת חשבונות לבד. בהחלט מבחינה תאורטית ניתן לעשות זאת. כל אדם יכול להירשם למבחני משרד התעשייה והמסחר ולקבל הסמכה להנהלת חשבונות בתנאי שעבר את המבחן כמובן. מוסדות הלימוד השונים המלמדים הנהלת חשבונות מכינים אתכם עם חומר הלימוד על מנת שתוכלו לעבור את המבחן בקלות; אך בהחלט אתם יכולים להשיג את חומרי הלימוד לבד (למשל באתר חשבונאות) ולנסות לעבור את מבחני משרד התעשייה והמסחר לבד. ניתן למצוא באינטרנט הנהלת חשבונות לימוד עצמי חינם אפילו. אז אם השאלה שלכם היא אך ורק האם אפשר ללמוד הנהלת חשבונות לבד - התשובה היא כן.

רבים ממליצים על לימודים מסודרים ולא לימודים עצמאיים מכיוון שלרוב האנשים נוח יותר במסגרת. אך אם אתם מסוג האנשים שלומדים מהר לבד ויש לכם משמעת עצמית בהחלט תוכלו לעשות זאת לבד. שימו לב שגם אם בחרתם במוסד לימודים מסודר עדיין תוכלו להיעזר בכלים נוספים, כמו למשל אתר חשבונאות המאפשר הנהלת חשבונות לימוד עצמי חינם, רק בשביל לשפר את הבנת החומר.