חשבונאות בקלות - איפה מומלץ ללמוד חשבונאות | האם כדאי ללמוד חשבונאות | הכל על חשבונאות | לימוד חשבונאות באינטרנט
לוגו

הכל על חשבונאות

חושבים על לימודי חשבונות? לימודי חשבונאות הם בהחלט אופציה טובה לקריירה המתחילה בתואר אקדמי. אם אתם חיילים משוחררים או אנשים הנמצאים בשלב שבו צריך לקבל החלטות לגבי הקריירה; לימודי חשבונאות הם בהחלט דבר שיש לקחת בחשבון. במאמר הבא תוכלו לשמוע הכל על חשבונאות, החל מאיפה מומלץ ללמוד חשבונאות ועד לימוד חשבונאות באינטרנט. אך ראשית כל האם כדאי ללמוד חשבונאות?


האם כדאי ללמוד חשבונאות?

לימודי חשבונאות הם הדרך שלכם להפוך לרואי חשבון. רואה חשבון הוא מקצוע יוקרתי ובעל אחריות וחשיבות רבה, בדומה לעורכי דין. אחד מתחומי האחריות העיקריים של רואי החשבון הוא ביצוע ביקורת על דוחות כספיים, זהו תפקיד רב אחריות הדורש יושר אישי ואתיקה מקצועית וכמובן ידע רב בתחום החשבונאות. רואה חשבון הוא בהחלט אופציה טובה לקריירה. אז האם כדאי ללמוד חשבונאות? אם אתם מרגישים חיבור לתחום המספרים בהחלט כדאי.

איפה מומלץ ללמוד חשבונאות?

אם אתם רוצים לדעת הכל על חשבונאות אז חשוב לחדד את ההבדל בין חשבונאות לראיית חשבון. ראשית כל חשוב להבין שלימודי חשבונות הם שונים מלימודי הנהלת חשבונות. בעוד לימודי הנהלת חשבונות הם לימודי תעודה בקורס הנמשך מספר חודשים, לימודי חשבונאות נעשים במסגרת תואר אקדמי באוניברסיטאות או במוסדות להשכלה גבוהה. אם אתם שואלים איפה מומלץ ללמוד חשבונאות, בהחלט ישנה יותר יוקרה ללימודים באחת האוניברסיטאות, למרות שישנן גם מכללות פרטיות בעלות שם יוקרתי. מצד שני יש כאן גם שיקולים של תנאי קבלה ושיקולים של מרחק מהבית למקום הלימודים.

לימודי חשבונאות ניתן ללמוד במתכונת חד חוגי או דו חוגי. המסלולים הדו חוגיים מומלצים מאוד, כמו למשל לימודי חשבונאות ומנהל, חשבונות וכלכלה וכו׳. המסלול הדו חוגי נותן לסטודנטים כלים נוספים המסייעים להם להשתלב בהצלחה בתפקידים ניהוליים בשוק העבודה ולאו דווקא בתור רואי חשבון. המסלולים הדו חוגיים פותחים הרבה מאוד דלתות עבור הקריירה שלכם.

לימודי חשבונאות הם הכרחיים בשביל עבודה בתור רואה חשבון אך אל תטעו; מי שסיים לימודי חשבונאות לא הופך לרואה חשבון באופן אוטומטי. על מנת לקבל הסמכה של רואה חשבון יש צורך במבחן הנערך על ידי מועצת רואי החשבון, בדומה למבחני לשכת עורכי הדין. למעשה אין מדובר במבחן אחד אלא בסדרה של מבחנים.

לימודי חשבונאות באינטרנט

מי שרוצה יכול למצוא לימודי חשבונאות באינטרנט. אמנם אין אלו לימודים המעניקים לכם תואר ולא ניתן לגשת לבחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון על סמך לימודים אלו, אך הם יכולים להיות כלי חשוב להיעזר בו על מנת להבין את החומר הנלמד ולהתקדם בחומר. לימודי חשבונאות באינטרנט כוללים סרטונים, מצגות ותרגילים בהם תוכלו להיעזר.