חשבונאות בקלות - האם כדאי ללמוד הנהלת חשבונות | האם כדאי ללמוד הנהלת חשבונות 1+2 | חשבונאות 1+2 | לימוד הנהלת חשבונות סוג 2
לוגו

האם כדאי ללמוד הנהלת חשבונות 1+2?

לימוד חשבונאות 1+2 (הנהלת חשבונות 1+2) הוא בהחלט דבר מומלץ מאוד. עולם העסקים המודרני מחייב חברות להעסיק מנהלי חשבונות ובשוק תוכלו למצוא עשרות אלפי עובדים במשרות של הנהלת חשבונות עם ביקוש קבוע בשוק העבודה. גם המשכורות גבוהות יחסית ובנישות מסוימות, כמו למשל חברות הדורשות מנהלי חשבונות בעלי ידע באנגלית המשכורות גבוהות במיוחד. מבחינת אפשרויות הקריירה, אם השאלה היא האם כדאי ללמוד הנהלת חשבונות סוג 1+2, התשובה היא בהחלט כן.

לימודי חשבונאות 1+2

לפני הכל מוטב להסביר מזה חשבונאות 1+2 על מנת שכולם יבינו במה מדובר. ובכן, בשוק ישנן הסמכות שונות להנהלת חשבונות. ההסמכות ניתנות על ידי משרד התעשייה והמסחר וכמובן מותנות במעבר של מבחני ההסמכה. הנהלת חשבונות סוג 1 היא ההסמכה הבסיסית ביותר והיא כוללת את כל הבסיס בשביל עבודתו של מנהל חשבונות. הנהלת חשבונות סוג 2 היא ההכשרה המתקדמת יותר בה שמים דגש על חשבונאות פיננסית. לימוד הנהלת חשבונות סוג 2 נותן לכם יתרון בשוק העבודה. הכלים הנלמדים מאפשרים להשתלב בחברות גדולות יותר בעולם העסקים; חברות המנהלות עסקות הכוללת מטבע חוץ, שותפויות, נכסים ועוד. ללא שום צל של ספק לימוד הנהלת חשבונות סוג 2 נותן יתרון בשוק ופוטנציאל למשכורות גבוהות יותר. אמנם ניתן ללמוד בנפרד הנהלת חשבונות סוג 1 ולימוד הנהלת חשבונות סוג 2, אך בהחלט מומלץ לשלב חשבונאות 1+2 בו זמנית. ישנם מסלולי לימוד רבים המשלבים את שניהם ביחד. בהזדמנות זו חשוב להזכיר שגם קיימים לימודי הנהלת חשבונות סוג 3; לימודים אלו מעמיקים את הידע בשוק הפיננסי ובהם לומדים על ניירות ערך, מימון, ניתוח דוחות כספיים ועוד דברים חשובים לדעת במיוחד כאשר עובדים בחברות ציבוריות המונפקות בבורסה.


הפרקים הנלמדים בחשבונאות 1+2

בלימודי חשבונאות 1+2 תוכלו למצוא את הנושאים הבאים: מבוא להנהלת חשבונות; מס ערך מוסף; משכורות וניכויים; מלאי; רכוש מופשט והוצאות נדחות; התחייבויות לזמן קצר וזמן ארוך; התקינה החשבונאית; מושגי יסוד בכלכלה; חישובי רווח והפסד ועוד. בלימוד הנהלת חשבונות סוג 2 תוכלו ללמוד את הנושאים הבאים: שותפויות; עסקאות במט״ח וטיפול בהפרשי שער; מוסדות ללא כוונות רווח; קבלנים ועוד. כמו כן בלימוד הנהלת חשבונות סוג 2 ישנו פרויקט גמר.