חשבונאות בקלות - חשבונאות חומר לימוד | כמה עולה קורס הנהלת חשבונות | לימוד הנהלת חשבונות באופן עצמאי | לימוד חשבונאות תנאי קבלה
לוגו

לימוד חשבונאות - קורס או לימוד עצמי?

גולשים רבים מתעניינים בלימודי חשבונאות ושואלים כמה עולה קורס הנהלת חשבונות מבלי להיות מודעים לכך שלימוד הנהלת חשבונות באופן עצמאי הוא בהחלט אפשרי. ישנן מכללות שונות המלמדות הנהלת חשבונות אך בסופו של דבר מי שרוצה להיות מנהל חשבונות פשוט צריך להכיר חשבונאות חומר לימוד ולעבור את המבחנים. שימו לב לנקודה הכי חשובה, המבחנים הם אינם מבחנים של המכללות בהם למדתם אלא מבחנים ארציים של משרד התמ״ת המסמיכים אתכם להיות מנהלי חשבונות. לא משנה היכן למדתם, תמיד כולם מקבלים את אותו המבחן באותו המועד; בהחלט ניתן לגשת למבחן גם אם למדתם באופן עצמאי. בהתחשב בכך, נשאלת השאלה מה עדיף? האם ללמוד חשבונאות באחת המכללות או ללמוד באופן עצמאי? בואו נסקור בקצרה את היתרונות והחסרונות של לימוד הנהלת חשבונאות באופן עצמאי או במכללה.

לימוד חשבונאות באופן עצמאי

לימוד חשבונאות באופן עצמאי נותן לכם הרבה חופש, אך גם דורש מידה גדולה של משמעת עצמית. אם אתם רוצים לעבור את מבחני ההסמכה של משרד התמ״ת ולהיות מנהלי חשבונות, עליכם להקדיש זמן ללימודים; חשבונאות חומר לימוד תוכלו למצוא באינטרנט. לימוד חשבונאות באופן עצמאי מתאים למי שלא יכול להתחייב למסגרת של לימודי יום או ערב. אנשים רבים שואלים כמה כולה קורס הנהלת חשבונות? מדובר בכמה אלפי שקלים, תלוי איפה לומדים ותלוי באיזה סוג של הנהלת חשבונות. מי שבוחר בלימוד עצמאי לא טרוד בשאלה כמה עולה קורס הנהלת חשבונות, אולי הוא שואל רק בשביל לדעת כמה כסף הוא חסך.

לימוד חשבונאות במכללה

לא כל אחד יכול ללמוד באופן עצמאי ולכן רבים בוחרים בלימודים במכללה. אמנם מדובר בלימודים העולים כמה אלפי שקלים, אך בסופו של דבר לרבים זה נוח יותר לשלם. לא צריכים להיות מודאגים לגבי חשבונאות חומר לימוד; במכללה יספקו לכם את כל חומר הלימוד הנדרש לצורך סיום הלימודים ומעבר בחינות ההסמכה. הלימודים במכללה נותנים לכם מסגרת ויוצרים מחויבות, דבר שרק מעטים יכולים לעשות באופן עצמאי. במכללות השונות ישנן תכניות לימודים שונות, ביום או בלילה, המאפשרות לכל אחד למצוא את המסגרת המתאימה עבורו.

לימוד חשבונאות תנאי קבלה

לפני שמדברים על תנאי קבלה, חשוב לדעת על מה מדברים - האם אלו לימודי חשבונאות או לימודי הנהלת חשבונות. לימודי חשבונאות הם לימודים אקדמיים לכל דבר ותנאי הקבלה בהתאם; יש צורך בציון גבוה בפסיכומטרי; ממוצע בגרויות גבוה וכמובן הצלחה במבחנים הרבים במהלך התואר. לעומת זאת לימודי הנהלת חשבונות הם לימודי תעודה ותנאי הקבלה הם הרבה יותר בסיסיים. תנאי הקבלה עלולים להשתנות מעט ממקום למקום אך בדרך כלל הדרישה היא ל 12 שנות לימוד ועמידה בבחינת כניסה במתמטיקה.