חשבונאות בקלות - למה ללמוד הנהלת חשבונות | עבודה בהנהלת חשבונות ללא ניסיון | עלות לימודי הנהלת חשבונות | תנאי קבלה הנהלת חשבונות
לוגו

למה ללמוד הנהלת חשבונות


כל ארגון מנהל תנועות פיננסיות, החל מתשלומים לספקים דרך משכורות וחשבוניות. מנהל החשבונות בארגון אחראי על רישום ותיעוד על הפעולות הפיננסיות ומספק להנהלה תמונת מצב פיננסיות מדויקת. כל ארגון נזקק למנהלי חשבונות וזו אחת הסיבות למה ללמוד הנהלת חשבונות. שימו לב שניתן למצוא עבודה בהנהלת חשבונות ללא ניסיון וזוהי עוד סיבה למה ללמוד הנהלת חשבונות. מי שלומד לתארים אקדמיים תמיד נמצא בבעיה הזו ששום חברה לא רוצה אנשים ללא ניסיון; אך זהו לא המצב בלימודי הנהלת חשבונות. מודעות הדרושים מלאות בביקוש לעבודה בהנהלת חשבונות ללא ניסיון ובכלל לא מדובר בלימודים אקדמיים; מדובר בלימודי תעודה אשר בסופם ניתן להשתלב בשוק העבודה.
לימודי הנהלת חשבונות פותחים לכם דלת בשוק העבודה ולאחר מכן ישנם הרבה אפשרויות קידום בכל ענפי המשק - כלומר עוד סיבה מדוע ללמוד הנהלת חשבונות.

תנאי קבלה הנהלת חשבונות

מי שרוצה ללמוד הנהלת חשבונות צריך להיות בוגר של 12 שנות לימוד (או 11 שנות לימוד בתוספת מבחן במתמטיקה) וועדת קבלה. ועדת הקבלה היא רק הליך פורמלי ובדרך כלל מתקבלים ללימודים ללא שום בעיה. תנאי קבלה הנהלת חשבונות הם הרבה יותר קלים מתנאי הקבלה של לימודים אקדמאיים ואינם דורשים בחינה פסיכומטרית וציונים גבוהים. מי שרוצה יכול גם ללמוד בכוחות עצמו ופשוט לגשת למבחני ההסמכה של משרד הכלכלה. תנאי קבלה הנהלת חשבונות שהוזכרו מתייחסים לסוג 1 +2, מי שרוצה ללמוד הנהלת חשבונות סוג 3 צריך ללמוד קודם כל הנהלת חשבונות סוג 1+2 ולהיות בעל ניסיון של שנה לפחות בתחום הנהלת חשבונות.

עלות לימודי הנהלת חשבונות

עלות לימודי הנהלת חשבונות היא הרבה יותר נמוכה מהלימודים האקדמיים. מדובר בתשלום חד פעמי של כ 5000 עד 7000 שקלים עבור הקורס ואין צורך בתשלום שנתי כמו בלימודים אקדמיים. עלות לימודי הנהלת חשבונות יכולה להשתנות בהתאם ליוקרה של מוסד הלימודים, אך מכיוון שבסופו של דבר הבחינות הן מטעם משרד הכלכלה ולא המכללה עצמה, אין הרבה הבדל. כאשר רוצים ללמוד הנהלת חשבונות, מומלץ לעשות השוואה של עלות לימודי הנהלת חשבונות בין מוסדות הלימוד השונים.