חשבונאות בקלות - למה ללמוד חשבונאות | עלות קורס הנהלת חשבונות 1+2 | קורס הנהלת חשבונות השוואת מחירים | קורס הנהלת חשבונות סוג 3
לוגו

למה ללמוד חשבונאות

ישנן סיבות טובות למה ללמוד חשבונאות:

תנאי קבלה קלים - כל אחד יכול ללמוד הנהלת חשבונות ואין תנאי קבלה מחמירים כמו בתארים אקדמיים. כל מה שצריך זה לסיים 12 שנות לימוד או 11 עם מבחן במתמטיקה, ועדת קבלה ואתם בפנים. זאת בניגוד ללימודים אקדמיים הדורשים ציונים גבוהים ומבחן פסיכומטרי. תנאי קבלה אלו מתייחסים ללימודי הנהלת חשבונות סוג 1+2. מי שרוצה קורס הנהלת חשבונות סוג 3 צריך קודם כל ללמוד את סוג 1+2 ולהשיג ניסיון של לפחות שנה בתחום.

עבודה גם ללא ניסיון - כל מי שהוציא תואר מכיר את הבעיה; שום חברה לא רוצה לדבר איתו כאשר אין לו ניסיון וקשה מאוד להשתלב בשוק העבודה. אך לימודי הנהלת חשבונות מאפשרים לכם להשתלב בשוק העבודה גם ללא ניסיון; סיבה טובה למה ללמוד חשבונאות.

עבודה בכל המגזרים - כל ארגון צריך מנהלי חשבונות אשר יטפלו בפעולות הפיננסיות שלו; לצורך העניין זו יכולה להיות חברה קטנה או גדולה, אפילו עמותות ללא מטרות רווח מנהלות פעילות כספית וחייבות מנהלי חשבונות. זהו תחום חוצה מגזרים ולכן מי שלומד הנהלת חשבונות יכול להשתלב בכל תחומי המשק, בסקטור הפרטי והציבורי.

לימודים קצרים - עוד סיבה למה ללמוד חשבונאות היא משך הלימודים. בעוד רוב הסטודנטים לומדים שלוש או ארבע שנים עד לסיום התואר, בהנהלת חשבונות מדובר בלימודי תעודה בקורס אשר נמשך כמה חודשים.

קריירה - כאשר אתם לומדים הנהלת חשבונות קחו בחשבון שזוהי רק תחילת הדרך ועוד מחכה לכם קריירה מופלאה. בהחלט ישנן אפשרויות קידום וניתן לצמוח עם הארגון שבו אתם עובדים. מומלץ להתחיל בלימודי הנהלת חשבונות סוג 1+2 ולאחר שתתחילו לעבוד בתחום ותצברו קצת ניסיון תוכלו להמשיך עם קורס הנהלת חשבונות סוג 3.

קורס הנהלת חשבונות השוואת מחירים

עלות קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 בדרך כלל נעה בין 5000-7000 שקלים; בהחלט ישנם הבדלים במחירים בין מוסדות הלימוד, אולי מוצדקים ואולי לא. בהחלט מומלץ לעשות השוואת מחירים לפי שנרשמים ללימודים של הנהלת חשבונות 1+2 או קורס הנהלת חשבונות סוג 3.