חשבונאות בקלות - קורס הנהלת חשבונות במרכז | קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 | תנאי קבלה ללימודי הנהלת חשבונות
לוגו

קורס הנהלת חשבונות במרכז - דברים חשובים שצריך לדעת


לימודי הנהלת חשבונות נחשבים למאוד אטרקטיביים עבור הרבה מאוד אנשים. מי שמסיים את הלימודים יכול להשתלב בתפקידים מעניינים ומאתגרים ויותר מכל מלאים באחריות. ניתן להשתלב בשוק העבודה בכל תחומי המשק ובהחלט ישנן משכורות טובות. עבודתו של מנהל החשבונות היא חשובה מאוד, הוא מספק למנהלים תמונות מצב פיננסית וגם מכין את הדוחות הנחוצים לרשויות המס. אך כמובן לפני שמגיעים לזה יש צורך בקורס הנהלת חשבונות במרכז בו תוכלו ללמוד את הנושא.

קורס הנהלת חשבונות במרכז

באזור המרכז, כמו גם ביתר אזורי הארץ, ניתן ללמוד קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2, זוהי הרמה הבסיסית אך היא בהחלט גדולה ומקיפה, ובסיום הלימודים ניתן להשתלב בשוק העבודה מהר. במהלך הלימודים תלמדו את יסודות התקינה החשבונאית, מערכת המיסים בישראל ועוד הרבה מושגים כמו: פחת, התחייבויות לזמן קצר וארוך, ריבית והצמדה ועוד. בסיום הלימודים עליכם לגשת לבחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולאחר שתעברו את הבחינות תוכלו להשתלב במהרה בשוק העבודה.

כל מוסד לימודים מקיים קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 במתכונת אחרת; ישנם מוסדות חינוך בהם מדובר בלימודי יום וישנם מוסדות חינוך בהם מדובר בלימודי ערב, כך כל אחד יכול למצוא את המסגרת המתאימה עבורו. במקומות מסוימים ניתן למצוא קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 במתכונת של קורס הנהלת חשבונות מזורז. מסגרת זו של מתאימה למי שרוצה לסיים את הלימודים מהר ויש לו את הזמן להשקיע בכך. אל תחשבו שקורס הנהלת חשבונות מזורז הוא משהו מקוצר, פשוט מדובר ביותר מפגשים שבועיים על מנת לכסות כמה שיותר חומר מהר.

תנאי קבלה ללימודי הנהלת חשבונות


מבחינת תנאי הקבלה קל מאוד להתקבל ללימודי הנהלת חשבונות ואין צורך בבחינה פסיכומטרית. תנאי קבלה ללימודי הנהלת חשבונות הם בעיקר הדרישה ל 12 שנות לימוד. אך גם בעלי 11 שנות לימוד יכולים להתקבל בתנאי שיעברו מבחן כניסה במתמטיקה. מי שעמד בבחינת בגרות במתמטיקה, לא משנה כמה יחידות, יכול לקבל פטור ממבחן הכניסה. מעבר לזאת ישנה גם ועדת קבלה אשר נחשבת בעיקר להליך פורמלי. הלימודים הם לימודי תעודה אך בסיום הלימודים יש לעבור את המבחנים של משרד הכלכלה.