חשבונאות בקלות - קורס הנהלת חשבונות בנתניה | קורס הנהלת חשבונות מזורז בנתניה | תנאי קבלה לחשבונאות
לוגו

לימודי מקצוע נדרש בנתניה

הנהלת חשבונות הוא מקצוע נדרש - תמיד! בכל ארגון יש צורך במנהל חשבונות אשר יבצע בקרה על כל החשבונות על מנת לספק תמונות מצב אמתית למנהלי הארגון ולרשויות המס. והיכן שיש ביקוש למקצוע יש גם ביקוש ללימודים; אין זה מפתיע שישנו ביקוש רב לקורס הנהלת חשבונות בנתניה, זהו הצעד הראשון בדרך לקריירה מבטיחה. מי שרוצה להשתלב בתחום הנהלת החשבונות צריך להירשם לקורס הנהלת חשבונות בנתניה ולהתחיל לימודי חשבונאות סוג 1+2. מיד בתום הלימודים ניתן כבר להשתלב בשוק העבודה. מי שירצה בעתיד להתקדם יכול להמשיך עם לימודי הנהלת חשבונות סוג 3. אז בואו נשמע עוד על קורס הנהלת חשבונות ותנאי קבלה לקורס הנהלת חשבונות.

קורס הנהלת חשבונות מזורז בנתניה

רבים מאיתנו צריכים להחזיק בעבודה במקביל ללימודים, דבר מאתגר מאוד. במוסדות הלימוד מבינים זאת ולכן מציעים קורסים במסגרת מיוחדת המתאימה לאנשים עובדים. בדרך כלל מדובר בקורסים המתקיימים בערב וכוללים שתי פגישות שבועיות. אך קורסים אלו נמשכים זמן רב בגלל מיעוט המפגשים. זה יכול להתאים לאנשים מסוימים אך לאחרים זה ממש לא מתאים. בהחלט ישנם סטודנטים שאינם עובדים ומעוניינים לסיים את קורס הנהלת חשבונות בנתניה כמה שיותר מהר. עבור אלו ישנו קורס הנהלת חשבונות מזורז בנתניה.

קורס הנהלת חשבונות מזורז בנתניה מאפשר לכם לסיים את הקורס מהר יותר אך לכסות את כל החומר הנלמד בקורס הרגיל. קורס חשבונאות מזורז בנתניה פשוט כולל יותר מפגשים שבועיים ומאפשר להעביר יותר חומר בשבוע וכך לסיים את הקורס מהר יותר. כך הסטודנטים שאינם עובדים יכולים להשתלב מהר יותר בשוק העבודה ולהתחיל להתפרנס בכבוד.


תנאי קבלה לחשבונאות

קורס הנהלת חשבונות בנתניה מתאים לכולם ולכן תנאי קבלה לקורס הנהלת חשבונות נחשבים לקלים במיוחד. כאן אין צורך בציון פסיכומטרי מעל 700, בעצם בכלל אין צורך בבחינה הפסיכומטרית - כל מה שצריך זה 12 שנות לימוד. גם תלמידים עם 11 שנות לימוד מתקבלים בתנאי שיעברו מבחן במתמטיקה ברמה של 11 ש״ל. מלבד זה ישנה גם ועדת קבלה העורכת ראיון אישי אך בדרך כלל מדובר בהחליך פורמלי וכולם מתקבלים בסופו של דבר. אך אל תתנו לתנאי קבלה לחשבונאות להטעות אתכם, מדובר בלימודים רציניים וחשובים.