חשבונאות בקלות - קורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון | מבחנים 1+2 בהנהלת חשבונות | תרגילים בסוג 1+2 בהנהלת חשבונות
לוגו

קורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון

הנהלת חשבונות היא מקצוע מבוקש מאוד וזה מסביר למה רבים מתעניינים בקורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון. בישראל ישנם עשרות אלפי מנהלי חשבונות אך השוק ממשיך לצמוח ותמיד יש ביקוש לעוד. כל חברה צריכה מנהלי חשבונות ויש להם חלק חשוב בהתנהלות החברה, אי אפשר בלעדיהם.

קורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון הם לימודי תעודה של כמה חודשים, בסופם יש לעבור מבחנים 1+2 בהנהלת חשבונות הנערכים מטעם משרד הכלכלה ולא מטעם מוסד הלימודים. מי שעבר את המבחנים יכול להתשלב בשוק העבודה בקלות גם כאשר אין לו ניסיון. וזהי מציאות שונה מאוד מהמציאות של בוגרי אוניברסיטאות - אלו משקיעים כמה שנים בלימודים, משלמים שכר לימוד גבוה, לומדים שעות רבות ומתקשים למצוא זמן לעבודה. בוגרי אוניברסיטאות בסוף הלימודים מתקשים למצוא עבודה ובמידה ומצאו הם עושים זאת בשכר מאוד נמוך. בהשוואה אליהם המשכורות של מנהלי חשבונות הם הרבה יותר גבוהות. בארגונים גדולים ניתן להגיע למשכורות מאוד גבוהות ואפשרויות קידום. ארגונים רבים מתייחסים למנהלי חשבונות כאל עתודה ניהולית.

תרגילים בסוג 1+2 בהנהלת חשבונות

קורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון מתחלקים בין הרצאות פרונטליות בכיתות לבין תרגולים ומבחנים. חשוב מאוד לבצע תרגלים בסוג 1+2 בהנהלת חשבונות במהלך הלימודים. התרגילים הם דרך מעולה לבחון את מידת הבנתכם ושליטתכם בחומר. מוסדות הלימוד בקורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון מספקים לכם מספיק תרגילים וגם מבחנים 1+2 בהנהלת חשבונות משנים קודמות. אך מי שרוצה עוד תרגילים בסוג 1+2 בהנהלת חשבונות יכול למצוא הרבה מהם ברשת האינטרנט. גם מבחנים 1+2 בהנהלת חשבונות ניתן למצוא באינטרנט, חפשו אותם באתר האינטרנט של משרד הכלכלה.


אם למדתם בקורסי הנהלת חשבונות בראשון לציון או במקום אחר אתם תמיד נבחנים באום המבחנים. בשביל לקבל הסמכה של מנהלי חשבונות יש לעבור מבחנים 1+2 בהנהלת חשבונות הנערכים מטעם משרד הכלכלה. אם תרצו ואם אתם מאמינים שאתם יכולים להתמודד לבד עם החומר של הנהלת חשבונות, ניתן לגשת למבחנים באופן עצמאי גם מבלי ללמוד באחת המכללות. מי שבוחר לעשות זאת צריך לתרגל הרבה ולפתור מבחנים 1+2 בהנהלת חשבונות משנים קודמות.