חשבונאות בקלות - קורסים הנהלת חשבונות בפתח תקווה | שכר מנהלת חשבונות סוג 3 | מבחנים סוג 3 בהנהלת חשבונות
לוגו

קורסים הנהלת חשבונות בפתח תקווה


שוק העבודה הישראלי כולל עשרות אלפי מנהלי חשבונות אך עדיין צמא לעוד מנהלי חשבונות. הסיבה לכך היא שכל ארגון חייב מנהלי חשבונות על מנת לנהל ולבצע את כל הרישומים החשבונאיים ולהפיק את הדוחות הנכונים להנהלת הארגון ולרשויות המס. זוהי פונקציה בארגון שתמיד חייבים אנשים שיאיישו אותה ולעתים מדובר בצוות שלם, תלוי בגודל הארגון. ישנו ביקוש גדול לעובדים, גם חסרי ניסיון, ולכן רבים נרשמים לקורסים הנהלת חשבונות בפתח תקווה. מנהלי החשבונות אשר סימו קורסים בהנהלת חשבונות בפתח תקווה מתעסקים בנושאים כמו: הנפקת חשבוניות ללקוחות, גביית חובות, התאמות מול הבנקים, הכנת משכורות ועוד. במסגרת הקורסים הנהלת חשבונות בפתח תקווה תוכלו ללמוד את הרמה הבסיסית, כלומר חשבונות סוג 1+2 או את הרמה המתקדמת שהיא הנהלת חשבונות סוג 3. אך בשביל ללמוד את סוג 3 יש קודם כל ללמוד את סוג 1+2.

במסגרת הלימודים בקורסים הנהלת חשבונות בפתח תקווה, הסטודנטים מקבלים הרצאות פרונטליות בהן מסבירים להם את החומר וגם מתנסים בתרגילים בסוג 1 בהנהלת חשבונות וסוג 2 ו 3 בהנהלת חשבונות, כמובן בהתאם לתכנית הלימודים. התרגילים הם מאוד חשובים והם מכינים אתכם למבחנים. לאחר סיום הלימודים יש לגשת למבחנים סוג 3 בהנהלת חשבונות או למבחנים סוג 1+2 אם אתם עדיין רק ברמה הבסיסית.

מי שלומד בקורסים הנהלת חשבונות בפתח תקווה יכול לקבל שם את כל הומר הלימודי הכולל תרגילים בסוג 1 בהנהלת חשבונות וסוג 2 וכמובן המבחנים סוג 3 בהנהלת חשבונות או אשר בוחרים ללמוד לבד או אלו אשר לומדים במכללות אך רוצים להתקדם מהר יותר יכולים למצוא באינטרנט עם הרבה מאוד מידע, מערכי שיעור והרצאות ווידאו. באינטרנט תוכלו למצוא תרגילים בסוג 1 בהנהלת חשבונות; תרגילים בסוג 2 בהנהלת חשבונות וכמובן מבחנים סוג 1+2 ומבחנים סוג 2 בהנהלת חשבונות.

שכר מנהלת חשבונות סוג 3

הנהלת חשבונות סוג 1+2 היא הרמה הבסיסית אך מי שלומד לסוג 3 יכול להגיע למשכורות הרבה יותר גבוהות. מי שלומד הנהלת חשבונות סוג 3 לומד נושאים מתקדמים בעזרתם הוא יכול להשתלב בארגונים גדולים יותר בעלי פעילות חשבונאית מורכבת אשר אפילו כוללת הנפקת מניות ופעילות בינלאומית. מסיבה זו שכר מנהלת חשבונות סוג 3 יכול להיות גבוה מאוד. שכר מנהלת חשבונות סוג 3 הוא בין 6000-10000 שקלים, תלוי בגודל הארגון והיקף פעילותו והניסיון של מנהלת החשבונות.