חשבונאות בקלות - לימוד חשבונאות | לימוד הנהלת חשבונות | איך לומדים הנהלת חשבונות | לימודי הנהלת חשבונות במרכז
לוגו

המבנה הארגוני המודרני מחייב אותנו להעסיק מנהלי חשבונות. מנהלי החשבונות אחראיים על כל הרישומים החשבונאיים שלהארגון כמו למשל תשלומים לספקים, משכורות, חשבוניות ועוד. זהו תפקיד בעל הרבה מאוד אחריות, אך מצד שני גם שגרגבוה. אם כך אין זה פלא שרבים מתעניינים בלימודי חשבונאות. זוהי בהחלט אופציה טובה לקריירה. אך נשאלת השאלה איךלומדים הנהלת חשבונות מה ההבדל בין לימוד חשבונאות ללימוד הנהלת חשבונות ?

לימודי הנהלת חשבונות במרכז

אם אתם מתעניינים בלימוד הנהלת חשבונות תוכלו לבחור באחת מהמכללות הרבות בהן לומדים קורסים בהנהלת חשבונות. אםאתם מתעניינים בלימודי הנהלת חשבונות במרכז תוכלו למצוא מבחר מכלות, לא אקדמיות המקיימות קורסים שונים בהנהלתשל לימוד הנהלת חשבונות. הקורסים השונים מכשירים את הסטודנטים לתפקידים מעשיים בשוק העבודה ונותנים להם את כלהכלים הדרושים בשביל לעבוד בתור מנהלי חשבונות. בין הנושאים הנלמדים בקורסים ניתן ללמוד על חשבשבת ותכנות המחשבהמקובלות בתחום, דוחות כספיים, תלושי שכר, רישום תנועות יומן ועוד.

ההבדל בין לימוד הנהלת חשבונות ללימוד חשבונאות.

לימוד חשבונאות, בניגוד ללימוד הנהלת חשבונות, הוא לימודים ברמה אקדמית המכשירים אנשים להיות רואי חשבון. אלו הםלימודים מקיפים יותר ומי שמסיים אותם יכול לגשת למבחני מועצת רואי החשבון ולעבוד בתור רואה חשבון. אלו הם לימודיםלתואר אקדמי ונמשכים זמן רב יותר מלימודי הנהלת חשבונות במרכז. על מנת להתקבל ללימוד חשבונאות במוסדות הלימודהאקדמיים יש צורך בתעודת בגרות ומבחן פסיכומטרי בדיוק כמו כל המסלולים האקדמיים האחרים.

לעומת זאת, לימוד הנהלת חשבונות נמשך רק מספר חודשים, בדרך כלל בין חמישה לעשרה חודשים בהתאם לתכניתהלימודים. בגמר הלימודים הבוגרים יכולים להשתלב בשוק העבודה. אמנם נכון שתמיד מתחילים מלמטה אך אין מדובר כאןבתקופת התמחות בשכר רעב כפי שמקובל בקרב רואי חשבון חדשים המנסים למצוא את מקומם בשוק העבודה.

לימוד הנהלת חשבונות מאפשר לכם להשתלב מהר בשוק העבודה ופותח בפניכם הרבה מאוד דלתות. מנהלי חשבונות יכוליםלתפוס מקום טוב בהיררכיה הארגונית ולהתקדם בהתאם ליכולות האישיות והאמביציה שלהם. לימוד הנהלת חשבונות הואבהחלט דרך יפה ומומלצת לפתח את הקריירה שלכם.