חשבונאות בקלות - איפה הכי כדאי ללמוד חשבונאות | איך לומדים חשבונאות | איפה כדאי ללמוד חשבונאות | איפה לומדים חשבונאות
לוגו

אם אתם בגיל הנכון וחושבים על קריירה ושוקלים את האפשרויות ללימודים, לימודי חשבונאות בהחלט יכולים להיות אופציה מעניינת עבורכם. לימודי חשבונאות הם השלב הראשון בדרך להסמכה בתור רואה חשבון. בעולם העסקים של היום רואי חשבון ממלאים פונקציה מאוד חשובה ובזכות נחיצותם הרבה ישנן אפשרויות תעסוקה רבות. אז אם זה נשמע לכם מעניין, בואו נדבר קצת על איך לומדים חשבונאות ואיפה כדאי ללמוד חשבונאות?

איך לומדים חשבונאות

לימודי חשבונאות, בשונה מלימודי הנהלת חשבונות, הם לימודים אשר נעשים ברמה האקדמית. לימודי חשבונאות הם לימודי תואר אשר במקרים רבים משתלבים עם תחומים אחרים הרלוונטיים לעולם העסקים ונותנים לסטודנטים כלים חשובים אשר בהמשך יעזרו להם להשתלב בשוק העבודה. מי שלומד חשבונאות בעצם נהנה משתי אפשרויות, שתי דלתות אשר נפתחות לפניו, והוא יכול לבחור. אפשרות אחת היא עבור מי שרוצה להיות רואה חשבון. מקצוע ראיית החשבון הוא מקצוע יוקרתי ומי שלמד חשבונאות יכול להמשיך ולעבור את מבחני ההסמכה של מועצת רואי החשבון ולקבל הסמכה של רואה חשבון. אפשרות אחרת היא לימודי הנהלת חשבונות. אמנם לא חייבים ללמוד חשבונאות בשביל להיכנס לקורס הנהלת חשבונות, אך לימודי חשבונאות בהחלט נותנים כלים חשובים ואת כל הידע הדרוש בשביל ללמוד הנהלת חשבונות. לימודי הנהלת חשבונות הם לימודי תעודה רגילים ללא תואר אקדמי. מה ששואל את עצמו איך לומדים חשבונאות ואיפה הכי כדאי ללמוד חשבונאות צריך קודם כל לשאול את עצמו האם הוא מעוניין להיות רואה חשבון או מנהל חשבונות. אלו מכם אשר רוצים לעסוק בהנהלת חשבונות לא צריכים ללמוד חשבונאות אלא יכולים יש להתחיל קורס הנהלת חשבונות.

איפה הכי כדאי ללמוד חשבונאות ?

על מנת ללמוד חשבונאות יש להירשם לאחת המכללות האקדמיות או האוניברסיטאות השונות. ישנן הרבה אפשרויות ואתם צריכים להחליט לפי מיקום מוסד הלימוד, תנאי הקבלה ותכניות הלימודים.

מיקום מוסד הלימוד - לא חסרות בארץ מכללות ואוניברסיטאות מהצפון ועד הדרום. עליכם לעשות את השיקולים האישיים שלכם ולבחור בהתאם את מוסד הלימודים שבו אתם מעוניינים ללמוד.
תנאי הקבלה - לכל מוסד לימודים ישנם תנאי קבלה שונים, עליכם לראות שאתם עומדים בתנאי הקבלה במקום שבו אתם מעוניינים ללמוד.

תכנית הלימודים - ישנם מקומות בהם מדובר בלימוד חד חוגי של חשבונאות אך גם קיימת האפשרות ללימוד דו חוגי, כמו למשל חשבונאות וכלכלה.